Fontos információk & gyakran feltett kérdések

Az ALDI Utazás utalványokat az utazási ajánlataink lefoglalásakor válthatja be. Az utalványszámo(ka)t telefonos foglalás esetén adja meg munkatársunknak, közvetlen internetes foglalás esetén pedig írja be a megfelelő mezőbe. Az utalvány értékét jóváírjuk a foglalás esedékes díjában, és ezzel az utalvány érvényessége véget ér. Az utalvány nem váltható készpénzre. Az utalványok nem cserélhetők be ALDI vásárlási utalványra.
Az alábbi fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre. Felhívjuk a figyelmét, hogy az utazási dokumentumokat csak a teljes összeg beérkezését követően kapja meg.
Az indulási dátum előtt kevesebb mint 24 nappal történő foglalások esetén csak hitelkártyás vagy ALDI Utazás utalvánnyal történő fizetés lehetséges.

Az ALDI Utazás ajánlatai magánszemélyeknek készülnek és ebben a formában is kerülnek adózásra (árrés adózás).
Szeretnénk tájékoztatni céges számla kiállítására igényt tartó kedves érdeklődőket, hogy az adózási forma miatt nem áll módunkban ilyet kiállítani.

a) Fizetés számlával (az indulás előtt legalább 15 nappal történő foglalás esetén e-mail cím megadásával, illetve az indulás előtt legalább 23 nappal e-mail cím megadása nélkül).
b) Fizetés hitelkártyával A következő hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa
Biztonsága érdekében a hitelkártyának rendelkeznie kell az úgynevezett 3dSecure biztonsági funkcióval, melyről közelebbi információ itt található:
MasterCard https://www.mastercard.hu/hu-hu/consumers/features-benefits/securecode.html
VISA https://www.visa.hu/fizessen-visa-val/kiemelt-technologiak/verified-by-visa.html
c) Fizetés ALDI Utazás utalványokkal


FONTOS! Amennyiben le szeretné mondani az utazását, azt írásban tegye meg.
Kérjük küldjön egy mailt a következő címre: utazas@eurotours.at
Az Ön adatainak átvitele (személyes adatok, fizetési információk) SSL-kapcsolaton keresztül történik, így biztosítva van az adatok maximális védelme. A megfelelő SSL-tanúsítvány kiállítása CSC-n keresztül történt.
Az utazás megkezdése előtt kb. 7–10 nappal a teljes összeg beérkezése után megküldjük Önnek utazási dokumentumait (szállodai utalvány, tájékoztatók, esetleges repülőjegyek stb.). Olyan foglalások esetén, amelyekre az utazás előtt kevesebb mint 7 nappal kerül sor, a foglalás visszaigazolása és az utazási dokumentumok csak e-mailben küldhetők el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ilyen foglalások csak az e-mail-cím megadása esetén érvényesek. A fizetési bizonylaton szereplő esedékességi dátumig a feltüntetett összegnek be kell érkeznie a számlánkra. Vegye figyelembe, hogy banki átutalás esetén a fizetési megbízás teljesítése akár 5 napot is igénybe vehet. Kivétel: lásd a Last Minute ajánlatokat.
Online foglalás esetén a felhasználói felületen, illetve e-mailben történő megerősítés mellett a foglalás után néhány nappal részletes írásbeli visszaigazolást kap a lefoglalt szolgáltatásokról.
Ezt a visszaigazolást az utalványhoz is megkapja (kivéve, ha hitelkártyával fizet). Olyan foglalások esetén, amelyekre az utazás előtt kevesebb mint 7 nappal kerül sor, a foglalás visszaigazolása és az utazási dokumentumok csak e-mailben küldhetők el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az online foglalások csak az e-mail-cím megadása esetén érvényesek.
Nagy örömünkre szolgál, hogy már a kezdetektől fogva rendkívül sok a visszatérő ügyfelünk. Köszönjük a bizalmát! Mivel ajánlatainkat mindig a lehető legjobb ár-érték aránnyal dolgozzuk ki, utazásainknál általában nem biztosítunk külön engedményt. Ez ugyanúgy érvényes a sajtó képviselőire, az utazási irodák megbízottjaira és saját vállalatcsoportunk munkatársaira is.
Utazási céljainkat mindig legjobb tudásunk és lelkiismeretünk szerint választjuk ki, a biztonsági szempontok tekintetében is. A váratlan eseményeket és incidenseket természetesen nem zárhatjuk ki teljesen. Válság- vagy szükséghelyzetekben – egyéb törvényi előírások híján – ahhoz a szokásos szabályozáshoz tartjuk magunkat, amely szerint az utazások akkor mondhatók le díjmentesen, ha a külügyminisztérium olyan közleményt ad ki, amelyben kifejezetten nem javasolja az adott célországba való utazást. Minden más esetben szokásos lemondási feltételeink az irányadók.
Jövőbeli ajánlatainkban örömmel vesszük figyelembe ügyfeleink kívánságait és ötleteit. Ha valamely akciós ajánlatunkban pl. csak kétágyas szobákat kínálunk, az azt jelenti, hogy az adott akcióban csak ez a szobatípus áll rendelkezésre. Ez akkor is így van, ha az adott szállodában más szobatípusok is vannak.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a vízumra vonatkozó információink csak magyar állampolgárokra érvényesek (magyar útlevéllel rendelkezők). A külföldi állampolgárokra gyakran eltérő vízumszabályok vonatkoznak. A külföldi állampolgárok, még ha Magyarországon élnek is (az útlevél határozza meg), saját maguk felelősek a vízum időben történő beszerzéséért.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megadott repülési időpontok nem kötelező jellegűek. A partnereink (utazásszervezők, légitársaságok) által megadott és az utazási dokumentumokkal (jegyekkel) együtt elküldött repülési időpontok az érvényesek. A repülési időpontok, az útvonalak, a légitársaság és a repülőgép megváltoztatásának jogát röviddel az utazás előtt is fenntartjuk. Elsősorban a csúcsidőszakokban (szabadságolások) van szükség kiegészítő járatkapacitások igénybevételére a megnövekedett kereslet miatt. Így nem kerülhető el, hogy este vagy éjszaka is induljanak járatok.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a Last Minute ajánlatokra különleges rendelkezések vonatkoznak: A foglalási és érkezési dátum közelsége miatt az utazás teljes ára csak hitelkártyával fizethető ki. Mivel garantálni szeretnénk ügyfeleink számára az utazási dokumentumok problémamentes kiküldését, a foglalás és az érkezés között legalább egy munkanapos időközt írunk elő. Az utazási dokumentumok postai úton történő kiküldésére az időszűke miatt nincs lehetőség. Kérjük, nyomtassa ki az online foglalás visszaigazolását. A visszaigazolás tartalmazza a repülési időpontokat, valamint azt, hol veheti át az utazási dokumentumait az adott repülőtéren. Érkezzen időben a repülőtérre! Személygépkocsival történő utazás esetén e-mailben küldjük el a dokumentumokat. Felhívjuk a figyelmét, hogy a kiindulási repülőtértől függően reptéri illetékekkel, illetve korlátozott rendelkezésre állással kell számolni.
Önálló utazás esetén:
Vegye figyelembe, hogy számos szállodában (főleg Olaszországban) nincs lehetőség arra, hogy a személyek meghirdetett maximális számán felül külön egyeztetés nélkül egy csecsemőt is elszállásoljanak. A csecsemők elszállásolását – függetlenül attól, hogy gyermekágyban vagy a szülők ágyában alszanak – a szoba teljes kihasználtsága esetén (pl. 2 felnőtt + 2 gyermek) külön kell igényelni. Arról, hogy a szálloda fogadja-e a csecsemőt, illetve hogy ez jár-e extra költségekkel, csak a szállodával való egyeztetés után tudunk tájékoztatást adni. Nem elég, ha ezeket az információkat/kéréseket a foglalásnál feltünteti a „Megjegyzések” rovatban.

Repülős utazások:
Tilos a megadott kapacitás túllépése, és további csecsemőket vagy gyermekeket nem hozhat magával az útra.
Kérjük, ne felejtse el, hogy már lefoglalt légi utazások esetén a légitársaságok által a névváltoztatásokért felszámolt díjakat tovább kell hárítanunk Önökre. Ennek költsége légitársaságtól függően legalább 50 euró személyenként. Ezt mindenekelőtt az online foglalás során kell figyelembe venni; a foglalás lezárása előtt ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a nevét. Kérjük, a foglalás visszaigazolásának kézhezvételekor ismét ellenőrizze a nevek írásmódját. Ha hibát észlel, arról azonnal tájékoztasson bennünket; a foglalás után néhány napig még díjmentesen kérvényezhető a légitársaságoktól a névváltoztatás vagy a névhelyesbítés.
Kérjük, ne felejtse el, hogy a repülőtéri utasfelvételkor használt elektronikus jegyekre való átállás óta a légitársaságok – az érvényes hatósági előírásoktól és az adott célországba irányuló utazásokra vonatkozó nemzeti jogszabályoktól (schengeni egyezmény stb.) függetlenül – érvényes útlevelet vagy személyi igazolványt kérnek. Az érvényes papírokkal nem rendelkező utasok bejelentkezését a légitársaság visszautasíthatja.
Az utas-nyilvántartási adatállomány (Passenger Name Record, PNR) elektronikusan rögzíti a repülési foglalással kapcsolatos adatokat és folyamatokat, és azokat az utazás után is bizonyos ideig megőrzi a megfelelő számítógépes foglalási rendszerben.
Sajnos a helyre szóló jegyek foglalása nem lehetséges, és nincs garancia arra, hogy a közösen utazók egymás mellett ülhetnek.
Szívesen segítünk: küldjön e-mailt ügyfélszolgálati munkatársainknak, vagy foduljon hozzánk a következő elérhetőségen: +36 80 020 288 hétfőtől - péntekig 08.00 - 20.00 valamint szombaton 08.00 - 16.00 óráig.

E-mail az ügyfélszolgálatnak

Um den vollen Funktionsumfang dieser Webseite nutzen zu können, müssen Sie JavaScript aktivieren.